Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T16:26:09+01:00
A)(9x+2)(-3x+1)+(-2x-3)(x+1)= -27x²+9x-6x+2-2x²-2x-3x-3 =
= -29x²-2x-1 = 1-29x²-2x
b)(2x-3)(2x+6)-(x-5)(x+4)= 4x²+12x-6x-18-(x²+4x-5x-20) =
= 4x²-6x-18-x²+x+20 =
= 3x²-5x+2


a)16p²+32pr+16r²= (4p+4r)²
b)0,01p²-1,21r²= 0,01(p²-121r²)
c)102×98= 9996
2010-01-13T16:33:45+01:00
Zad 1
a)=-27x²+9x-6x+2-2x²-2x-3x-2=-29x²-2x
b)=4x²+12x-6x-18-x²-4x+5x+20=3x²+7x+2