Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T16:23:37+01:00
1. Zaloty
2. Intercyza i ślub
3. Wyjazd do wiejskiej posiadłości pana Piotra
4. Rozmowa młodych małżonków w karecie
5. Powitanie
6. Lustrowanie domu przez żonę
7. Rządy jej mości
8. Feralne przyjęcie
9. Powrót do miasta
2010-01-13T16:25:19+01:00
1. Czujna praca patrolu straży nadrzecznej.
2. Zatrzymanie mężczyzny biegnącego brzegiem Sekwany.
3. Prośba mężczyzny o pomoc w ratowaniu żony.
4. Dziwienie żardarna.
5. Zaskakująca odpowiedź męża.


My robiliśmy to na lekcji.