Podziel podane wyrazy na grupy blisko znaczeniowo.

lęk oczarowanie triumf zaniepokojenia
nadzieja podniecenie szczęscie zażenowanie
niepokój podziw zachwyt zdziwienie
obawa radośc zadowolenie rozczarowanie
wstyd rozpacz załamanie



bardzo proszę o szybką odpowiedz ;)

2

Odpowiedzi

2010-01-13T16:26:46+01:00
1.lęk, zaniepokojenie, niepokój,obawa,zażenowanie,rozczarowanie,wstyd rozpacz załamanie
2.triumf,podniecenie,szczęście,zachwyt,radość,zadowolenie,
3.oczarowanie,podziw,nadzieja,zdziwienie,
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T16:28:13+01:00
1.Lęk,zaniepokojenie,niepokój,obawa

2.oczarowanie,podziw,zdziwienie,

3.triumf,podniecenie,zachwyt,szczęście,radość,zadowolenie,

4.nadzieja,zażenowanie,wstyd,rozpacz,załamanie

65 4 65