Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T16:27:49+01:00
Eskimos wraz z Eskimoską udali się do rodziny Eskimosów na obiad.
2010-01-13T16:30:12+01:00
Eskimos łowi ryby .
Eskimoska zajmuje się dziećmi .
A eskimosi grają w chowanego .
2010-01-13T16:32:37+01:00
Eskimosi zamieszkują arktyczne rejony Kanady i Alaskę.
Eskimos jest niskiego wzrostu i zalicza się do rasy żółtej.
Eskimoska,którą widziałem w telewizji była bardzo piękna i miła.