657r ktory to wuiek i ktora polowa
1234r ktory to wuiek i ktora polowa
345r ktory to wuiek i ktora polowa
1467 ktory to wuiek i ktora polowa
346 ktory to wuiek i ktora polowa
1997 ktory to wuiek i ktora polowa
2009 ktory to wuiek i ktora polowa
1467 ktory to wuiek i ktora polowa

2

Odpowiedzi

2010-01-13T16:29:18+01:00
657r - druga poło VII wieku
1234r = pierwsza połowa XIII w.
345r = pierwsza połowa IV wieku
1467 = druga połowa XV wieku
346 = pierwsza połowa IV wieku
1997 = druga połowa XX wieku
2009 = pierwsza połowa XXI wieku
1467 = druga połowa XV wieku
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T16:31:29+01:00
657r. II połowa VII w
1234r. I połowa XIIIw
345r. I połowa IIIw
1467r. II połowa XV
346r. I połowa IVw
1997 wiek XX II połowa
2009 XXIw. I połowa