Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T16:36:27+01:00
Komunia Św. ponieważ podczas niej przyjmujemy Pana Jezusa do swojego serca. Ale przed tym trzeba przystąpić do sakramentu pokuty. I gdy jesteśmy już w stanie łaski uświęcającej możemy przyjąć Komunię..
3 5 3
2010-01-13T17:52:52+01:00
NAJBLIŻSZY JEST MI ZNAK CHRYSTUSA NAJŚWIĘTSZY SAKRAMENT,GDYŻ PRZYJMUJĘ JEZUSA W POSTACI HOSTII BIAŁEJ ALE WIEM ,ŻE TO SAM JEZUS PRZYCHODZI DO MNIE ,PRZYJMUJĘ GO DO SWOJEGO SERCA,A JEZUS BRONI MNIE OD ZŁEGO,OD POPEŁNIANIA GRZECHÓW JEST ZAWSZE PRZY MNIE I STRZEŻE MOJEJ DUSZY I CIAŁA.
3 5 3