Odpowiedzi

2010-01-13T16:44:38+01:00
Dlatego że: Średnica wynosi 10 cm a więc jedno koło to jest 10 cm, a więc razem 40 cm a garnek ma tylko 24cm więc się nie zmieszczą!!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T16:45:46+01:00
Średnica garnka = 24cm promień garnka =12cm
Ob= 2πr = 2π12
Ob= 24π
Ob ≈ 3,14 * 24= 75,35cm - To jest obwód Garnka

średnica słoika = 10cm promień słoika =5cm
Ob= 2πr = 2π5
Ob= 10π
Ob ≈ 3,14 * 10= 31,4cm
31,4 * 4 = 125,6

Odp. W tym garnku nie zmieszczą się 4 słoiki.
1 5 1