Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T16:42:20+01:00
Warto czytać poezję, ponieważ:
- możemy w niej znaleźć sens naszego życia,
- jest to wspaniały gatunek literacki
- dzięki niej rozumiemy otaczający nas świat

Warto podróżować, ponieważ:
- można zwiedzić wiele ciekawych miejsc
- można poznać wielu wspaniałych ludzi
- można przeżywać niesamowite przygody

Człowiekowi potrzebne jest w życiu cierpienie, ponieważ:
- dzięki niemu może istnieć miłosierdzie
- pozwala zrozumieć ból innych ludzi
- może pomóc człowiekowi w zrozumieniu wielu spraw
1 5 1
2010-01-13T16:47:07+01:00
Warto podrózowac bo poznajemy kulturę innych ludzi, poznajemy budowle róznych kultur, poznajemy rózne języki.
człowiekowi potrzebne jest cierpienie, ponieważ stajemy sie wrażliwsi bo rozumiemy co czuje druga osoba, zrozumiemy jakie błędy popełnilismy względem innych, cierpienie pozwoli nam byc lepszym człowiekiem.
a pierwszego nie wiem.
1 5 1