Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T16:40:31+01:00
1. Upewnij się, czy poszkodowany i wszyscy świadkowie zdarzenia są bezpieczni.

2. Sprawdź reakcję poszkodowanego.

4. Utrzymując drożność dróg oddechowych wzrokiem, słuchem i dotykiem poszukaj prawidłowego oddechu
5.Połącz uciskanie klatki piersiowej z oddechami ratowniczymi

2010-01-13T16:41:02+01:00
1 oceen sytuacje
2 zobacz czy poszkodowany oddycha jak tak zapytaj o proste pytanie: co sie stalo
3 wezwij pomoc
4 jak nie oddycha sztuczne oddychanie az do skutku
az przyjedzie karetka
2010-01-13T17:51:04+01:00
1. Ocenić stan poszkodowanego
2. Zadzwonić po pogotowie ratunkowe
3. W trakcie oczekiwania na służby medyczne udzielić pierwszej pomocy (apteczka, sztuczne oddychanie, usta-usta)