Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T16:43:15+01:00
(₋⅖)² =4/25

(⅛)²=1/64

(-½)⁴=1/16

(1⅓)³=(4/3)³=64/27

no najpierw podnosisz mianownik do potęgi a potem licznik ;D
2010-01-13T16:45:31+01:00
(₋⅖)² = 4/25
(⅛)² = 1/64
(-½)⁴=1/16
(1⅓)³ =64/27
2010-01-13T16:48:07+01:00
(₋⅖)²=4/25
(⅛)² = 1/64
(-½)⁴ =1/16
(1⅓)³=64/27=2¹⁰/₂₇
Rada poczytaj w podręczniku tą lekcje i naucz sie teorii. Powiec nauczycielce ze sie tego uczyłeś ale nie bardzo rozumiesz. O ile nauczycielka jest człowiekiem powie ze dobrze i cie zaprosi na konsultacje