Odpowiedzi

2010-01-13T16:43:47+01:00
M. cztery kurczęta
D. czterech kurcząt
C. czworo kurczętom
B. cztery kurczęta
N. czteroma kurczętami
Msc. czterech kurczętach
w. cztery kurczęta

PS. nie jestem pewna czy dobrze bo mam pewne wątpliwości
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T16:44:40+01:00
Mianownik:Czworo kurcząt
Dopełniacz;czworga kurcząt
celownik;czterem kurczętom
biernik;czworo kurcząt
nażędnik;z czterema kurczętami
miejscownik;o czterech kurczętach
wołacz.czworo kurcząt

nie jestem pewna w celowniku ale reszta powinna być dobrze myslę że dasz najlepszą.
1 5 1
2010-01-13T16:56:13+01:00
M. czworo kurcząt
d.czterech kurcząt
c.czterem kurczętom
b.cztery kurczęta
n.z czterema kurczętami
msc.o czterech kurczętach
w. cztery kurczęta!
1 1 1