Odpowiedzi

2010-01-13T16:46:43+01:00
Zaproszenie !!

Serdecznie Zapraszam na inscenizacje polskiej wersji "Zemsta", która odbędzie się dnia 18.02.2010r o godz.18.00.Zapowiada się dobra zabawa .
Zapraszam
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T16:47:21+01:00
Zaproszenie

Klasa III "d" ma zaszczyt serdecznie zaprosić wszystkich uczniów klas trzecich na przedstawienie nowej strony intnernetowej pod tytułem pl zemsta które odbędzie się 29.11.2006 roku w Publicznym Gimnazjum im. Królowej Jadwigi w Połańcu o godzinie 12:00.
Po inscenizacji odbędzie się poczęstunek w sali 19 A.

Klasa III "d"
2 3 2
2010-01-13T16:48:34+01:00
Zaproszenie
Witam, Witam napotkała was ziesamowita sytuacja macie szanse obejrzec doskonały filmu pod tytulem "zemsta" autora (ty napisz bo ja już nie pamiętam) Inscenizacja odbędzie sie 21 stycznia o godzinie 13:00 w (ty napisz w jakiej miejscowości).
(Npisz kto zaprasza )
2 3 2