Napisz krótkie przemówienie w którym zachęcisz do czytania książek podaj 2-3 argumenty.
PRZYDATNE SłOWNICTWO
koleżanki i koledzy; drodzy zebrani; słuchacze
na początku; z kolei; po pierwsze; na zakończenie
chciałabym przekonac was (zwrocic uwagę; przypomniec) jak ważne jest...
wszyscy wiedzą; jak wiadomo; co więcej; co ważniejsze; oczywiście; niewątpliwie; na pewno.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T21:49:31+01:00
Czytanie książek pomaga w ortografii, gdy czyta się dużo słów zapamiętuje się poprawną formę wyrazu.
Ksiazki są ciekawe i wciągające.
Z książek można się wiele dowiedzieć.
2010-01-13T21:49:34+01:00
Drodzy koleżanki i koledzy! Zachęcam Was do czytania książek.Niektóre z nich są bardzo ciekawe i dużo można się nauczyc.Dzięki czytaniu można również poprawic pisanie ,czytanie i ortografię.Na pewno jest to najbardziej ceniona forma nauki.