PILNE!!
Czy znacie jakąś osobę literacką np. z bajki, powieści, lektury itp. która zmienia sie jak Ebenezer Scrooge e "opowieści wigilijnej"? Chodzi o to, że na początku jest zła czy coś takiego a po jakimś tam ciągu zdarzeń zmienia sie i jest dla wszystkich dobra .... Proszę jak najszybciej :P

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T16:48:00+01:00
A więc:
Bestia w pięknej i bestii najpierw jest zła a potem gdy poznała tą piękną to stawała się coraz to lepsza.
1 5 1
2010-01-13T16:49:45+01:00
Może Doktor Paweł Obarecki z Siłaczki po śmierci swojej ukochanej Stasi Bozowskiej,ale musisz uwzględnić i to ze nie na długo. To bardzo istotne ponieważ
śmierć panny Stanisławy wywarła pewien wpływ na postawę Obareckiego. Czytawał Boską Komedię Dantego, nie grał w karty, odprawił młodą gospodynię. Jednak ból szybko minął. Doktor przytył, znów gromadził pieniądze i żył jak dawniej.
1 5 1