Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-26T21:09:44+02:00
Ameryka północna-Gęstość zaludnienia jest niewielka w porównaniu do średniej gęstości zaludnienia świata i wynosi 21,5 osoby/km²
Ameryka południowa-średnia gęstość zaludnienia wynosi ok. 22 mieszkańców na 1 km² JĘZYK: Ameryka jest kontynentem wielojęzycznym. Głównymi językami są: portugalski, którym posługuje się 190 mln mieszkańców Brazylii (byłej kolonii portugalskiej) i hiszpański, którym mówi ok. 185 mln mieszkańców innych krajów (byłych kolonii hiszpańskich). W użyciu są też języki: niderlandzki, angielski, francuski, keczua, guarani i inne języki indiańskie. Językiem polskim posługuje się ok. 90 tys. mieszkańców polskiego pochodzenia z brazylijskich stanów
1 5 1
2009-09-26T21:14:13+02:00
Ameryka Południowa- średnia gęstość zaludnienia wynosi ok. 22 mieszkańców na 1 km², głównym językiem jest Portugalski.
Ameryka Północna- gęstość zaludnienia wynosi ok. 19 mieszkańców na 1 km², głównym językiem jest Hiszpański.
1 5 1
2009-09-26T21:30:18+02:00
Śednia gęstość zaludnienia Ameryki Południowej wynosi ok 22 mieszkańców na 1 km².Językiem głównym jest Portugalski .
Średnia gęstość zaludnienia w Ameryce Połnocnej wynosi ok 19 mieszkańców na 1 km². Językiem głównym jest Hiszpanski.
1 5 1