Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-13T16:48:28+01:00
A) 1, 2, 4, 8, 16
32
b) 1, 3, 7, 21
42
c) 1, 2, 4, 11, 22, 44
88
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Roma
  • Community Manager
2010-01-13T16:49:21+01:00
A) Liczba 16 to dzielniki: 1, 2, 4, 8, 16
b) Liczba 21 to dzielniki: 1, 3, 7, 21
c) Liczba 44 to dzielniki: 1, 2, 4, 11, 22, 44
1 5 1
2010-01-13T16:50:34+01:00
A)16, 32, 48
b)21 , 42, 63
c)44,88, 132
1 5 1