Odpowiedzi

2010-01-13T16:50:01+01:00
Pomagają w przyrodzie i rolnictwie lecz sa tez czasami plagami
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-13T16:50:46+01:00
Ogromne znaczenie owadów wynika z tego, iż występują one w przyrodzie w bardzo dużej ilości, mają wiele siedlisk, reprezentują bardzo różne typy odżywiania tworzą ogromny rzeszę konsumentów.
Owady roślinożerne - pożerają wszelkie możliwe elementy roślin


owady
 Niszczą szkodniki
 Zapylają rośliny
 Przyspieszają rozwój materii
 Rozsiewają nasiona