Odpowiedzi

2010-01-13T16:53:43+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T17:02:56+01:00
Nie wiem czy o to Ci chodzi, ja odczytuję to jako:
pierwiastek kwadratowy z (6 x 2), jeżeli tak, to jest to równe :
pierwiastek kwadratowy z 12, rozkładam liczbę 12 pod pierwiastkiem jako iloczyn (4 x 3),pierwiastek z (4 x 3), to się równa :pierwiastek z 4 x pierwiastek z 3. Pierwiastek z 4=2,a z 3 jest liczbą niewymierną dlatego 3 zostawiamy pod znakiem pierwiastka:
wynik ma postać: 2 x pierwiastek z 3!