Odpowiedzi

2010-01-13T16:53:52+01:00
45 x 5 + 3 x 10 + 20 = 275 min

o 12: 50 :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T16:55:12+01:00
8.15 zaczyna lekcje do tego dodac 5 x 45 min czyli czyli 3 h i 45 + przerwy 3x10 min + 20 min nie dodajemy przerwy po 5 lekcji poniewaz ma tylko 5 lekcji wiec ma juz kojniec zajec czyli 50 min same przerwy

8.15 + 3h 45min + 50 min = 12 50 min

robert kaczy zajecia o 12 50