Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T16:52:56+01:00
7. Nie mów fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu.

no czasami jest trudno żyć bez kłamstwa ;p
1 4 1
2010-01-13T20:16:35+01:00
To powinnaś napisać sama. xdd


I. W niedziele i święta nakazane uczestniczyć we Mszy Świętej i powstrzymać się do prac niekoniecznych.


To chyba jest najtrudniejsze. Przychodzi taka niedziela, ostatni dzień weekendu. Każdy chce ją jakoś wykorzystać. Wiele osób, i mówię to z przykrością, niechętnie odwiedza dom Boży. Albo jak zdarza się jakieś święto w wakacje. Znam osoby , które na wakacje robią sobie odpoczynek od kościoła. A przecież nie można być wierzącym, a nie praktykującym .