Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T16:56:14+01:00
Sejm
posłowie
460
4
tajnych, równych,powszechnych,proporcjonalne,bezposrednie
2010-01-13T16:56:37+01:00
Najwyższym organem władzy ustawodawczej jest w RP jest.senat..
W jego skład wchodzą .senatorwie...... w liczbie...100...wybierani na..4....lat w wyborach...powszchnych,.tajnych.. ,..bezpośrednich..
2010-01-13T16:57:09+01:00
Najwyższym organem ustawodawczej w RP jest SEJM i SENAT
W jego skład wchodzą POSŁOWIE w liczbie 100 oraz 460, wybierani są na 4 lata w wyborach:
równych
bezpośrednich
powszechnych
proporcjonalnych