ZADANIE Z TECHNIKI!!

Do sklejenia drewna stosujemy różne kleje.Na etykietach podaje się,do czego można je stosować.Najczęściej używamy kleju o nazwie Wikol.Czy tym klejem możemy połączyć elementy drewniane z papierniczymi?? Wyjaśnij

2

Odpowiedzi

2010-01-13T16:53:43+01:00
Można kleić tym klejem papier i drewno
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T16:54:22+01:00
Można ponieważ papier jest stworzony głównie z drewna
8 4 8