Odpowiedzi

2010-01-13T16:58:44+01:00
Bo unka
bo ówka
bo uwka
nierówno bo ówno
sorry ale dalej nie wiem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T17:00:17+01:00
Opiekun -niewymienne
budulec -niewymienne
ul-niewymienne
dachówka-dachowiec
skuwka-wyjątek
Hubert-imię, niewymienne
ziółko-ziele
grzebien- "rz" po spółgłoscę [g]
krzew- "rz" po spółgłosce [k]
kształt-wyjątek
pech-niewymiene
schludny-niwymienne
hipoteza-niewymienne
kielczanin-od nazwy Kielce
nierówno-wyjątek

tam gdzie napisałam "niewymiennie" lub "wyjątek" tzn. do zapamiętania
2 1 2