Które z informacji wskazują na pozytywną rolę gorączki?

a) przyspiesza reakcję obronne organizmu
b) zmniejsza pojemność płuc
c) pobudza błonę śluzową do zwiększonej produkcji wydzieliny
d) usuwa zanieczyszczenia z dróg oddechowych
e) powoduje uszkodzenia narządów wewnętrznych
f) utrudnia rozwój drobnoustrojów chorobotwórczych

3

Odpowiedzi

2010-01-13T16:57:06+01:00
2010-01-13T16:57:32+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T16:58:52+01:00
A) przyśpiesza reakcje obronna : P
5 4 5