Poproszę o rozwiązanie tego zadania, jak najszybciej :)
Jeżeli będzie to z internetu lub niezrozumiałe zgłaszam spam....!

Sprawdź w słowniku języka polskiego znaczenie wyrazu "ujarzmić"
a następnie ułóż z nim dwa zdania.

Z góry dziękuję !
Pozdrawiam :)

3

Odpowiedzi

2010-01-13T17:04:05+01:00
Ujarzmiłem dzikiego konia.
Ujarzmiłem jej trudny charakter.
2010-01-13T17:05:48+01:00
Wojsko Niemieckie ujarzmiło Polskę w czasie II Wojny Światowej.

Cesarz Egiptu ujarzmił niewolników, każąc im wybudować piramidę.

Pozdro;]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T17:06:08+01:00
Ujarzmić - wziąć w niewolę, podporządkować sobie

Dawno temu człowiek ujarzmił ogień.
Dzielny człowiek ujarzmił byka.
2 5 2