Odpowiedzi

2010-01-13T17:04:20+01:00
Zima uwielbiamy ja jest taka biała
Wszystkie dzieci kochaja zime
ślizganie sie i zabawy w lepienie bałwana

Moj pierwszy wiersz LOL bez łachu nie pomc chcialam :] :)0
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T17:13:00+01:00
Jak policzyć płatki śniegu myślało już wielu.
Trud był nadaremny , drogi przyjacielu.
Bo rzeczownik śnieg trudny nie jest wcale.
To niepoliczalnego rzeczwonika przykład.
Można słów podobnych wyliczyc ze sto :
-lód ,
-woda,
- biały.
Rzeczowniki takie wszyscy utrzymują.
W liczbie pojedyńczej tylko występują.
Może byc??
1 3 1
2010-01-13T17:15:32+01:00
Zima
Zima-piękna niczym bajka
Zima-zabawy na sankach
Zima-lodowe zabawy
Chociaż chłód jest wtedy
Ty lubisz się bawić

Mam nadzieję że Ci się spodoba... :)
Sama napisałam =]
1 3 1