Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-13T17:06:28+01:00
CsOH, I
Sr(OH)2 II
, Fe(OH)2, II
Fe(OH)2, masz to samo co u góry wiec chyba powinno być Fe(OH)3 i wtedy III
Sn(OH)4, IV
LiOH I,
Cu(OH)2 II
, Pb(OH)2 II
1 1 1
2010-01-13T17:07:34+01:00
CsOH, - I
Sr(OH)2, - II
Fe(OH)2, - II
Fe(OH)2, - II
Sn(OH)4, -IV
LiOH, - I
Cu(OH)2, -II
Pb(OH)2 - II
2 3 2
2010-01-13T17:07:43+01:00
CsOH = I
Sr(OH)2 = II
Fe(OH)2 = II
Fe(OH)2 = II
Sn(OH)4 = IV
LiOH = I
Cu(OH)2 = II
Pb(OH)2 = II
1 1 1