Hej mam takie głupie zadanie a że się spiesze na tańce to licze na was :
Odległość od domu Bartka do szkoły wynosi 1.2 km . W roki szkolnym jest 190 dni nauki . Ile kilometrów przemierza Bartek w drodze do szkoły i z powrotem w ciągu jednego roku szkolnego ??

Pliiis

3

Odpowiedzi

2010-01-13T17:06:53+01:00
190 * 1,2 *2=456
190 dni
2 bo w te i z powrotem
1,2 odleglosc
1 5 1
2010-01-13T17:07:46+01:00
2x1.2 = 2.4
2.4x190 = 456
Odp. Bartek przemierza w drodze do szkoły i z powrotem 456 km.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T17:11:09+01:00
Najpierw trzeba policzyć ile idzie do szkoły w jedną stronę

190 x 1,2 = 228

No ale musi wrócić do domu więc razy 2 by dowiedzieć się ile przejdzie kilometrów tam i spowrotem..

228 x 2 = 456
Odp.: Bartek w drodze do szkoły i z powrotem przemierza
456 km. w ciągu jednego roku szkolnego.