Hejj Mam na walentynki ( z koleżanką ) powiedzieć wiersz miłosny
Problem w tym że nie wiem jaki :(
Pomóżcie mi
Musze znależć jakiś wiersz na jutro
Aaa...
I jak będziecie podawać ten wiersz to poprosze was jeszcze o Tytuł wierszu i ałtora
Ale prawdziwego (np. sławnego pisarza) przypominam że wiersz mam być dosyć dłygi na dwie osoby i żeby mogła mówić to koleżanka z koleżanką ;]

2

Odpowiedzi

2010-01-13T17:08:29+01:00
Nowy testament , ,,Hymn o miłości'' . Pierwszy list do koryntian .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T17:10:31+01:00
Bliskość ukochanego - Johann Wolfgang Goethe

Gdy słońca blask nad morza lśni głębiną,
Myślę o tobie, miły.
Wzywałam cię, gdy księżyc niebem płynął
I zdroje się srebrzyły.

Widzę cię tam, gdzie skraj dalekiej drogi
Szarym zasnuty pyłem,
A nocą gdzieś wędrowiec drży ubogi
Na ścieżynie zawiłej.

Słyszę twój głoś w szumie spienionej fali
Bijącej o wybrzeże
Lub w cichy gaj przychodzę słuchać dali
W zamierającym szmerze.

I wtedy wiem, że jesteś przy mnie, blisko,
Choć oddal cię ukryła -
Przygasa dzień, wnet gwiazdy mi zabłysną
O, gdybym z tobą była!



Johann Wolfgang Goethe



I jeszcze jeden..

Co to jest miłość - Jonasz Kofta


Co to jest miłość
Nie wiem
Ale to miłe
Że chcę go mieć
Dla siebie
Na nie wiem
Ile

Gdzie mieszka miłość
Nie wiem
Może w uśmiechu
Czasem ją słychać
W śpiewie
A czasem
W echu

Co to jest miłość
Powiedz
Albo nic nie mów
Ja chcę cię mieć
Przy sobie
I nie wiem
Czemu



Jonasz Kofta

Może NAj...??
Pozdro xD