Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T17:08:10+01:00
Przyjaciel to ktoś, kto daje Ci totalną swobodę bycia sobą.
— Jim Morrison

Lepiej umrzeć, niż zdradzić swoich przyjaciół.
— Joanne Kathleen Rowling
Harry Potter i Więzień Azkabanu


Wrogowie często mówią prawdę, przyjaciele nigdy.
— Cyceron

Podobieństwa czynią przyjaźń radosną, różnice ciekawszą.
— Todd Ruthman
1 1 1
2010-01-13T17:08:36+01:00
1. Najlepszym przyjacielem jest ten, kto nie pytając o powód smutku, potrafi sprawić, że znów wraca radość.

2. I trzeba być wielkim przyjacielem i mocnym przyjacielem, żeby przyjść i przesiedzieć z kimś całe popołudnie tylko po to, żeby nie czuł się samotny. Odłożyć swoje ważne sprawy i całe popołudnie poświęcić na trzymanie kogoś za rękę.
3. Przyjaciel to ktoś, kto daje Ci totalną swobodę bycia sobą.

4.Mężczyznę można "wykastrować" jednym zdaniem: Wolę, abyś był moim przyjacielem niż kochankiem
5. Czy wszystko pozostanie tak samo, kiedy mnie już nie będzie? Czy książki odwykną od dotyku moich rąk, czy suknie zapomną o zapachu mojego ciała? A ludzie? Przez chwilę będą mówić o mnie, będą dziwić się mojej śmierci - zapomną. Nie łudźmy się, przyjacielu, ludzie pogrzebią nas w pamięci równie szybko, jak pogrzebią w ziemi nasze ciała. Nasz ból, nasza miłość, wszystkie nasze pragnienia odejdą razem z nami i nie zostanie po nich nawet puste miejsce. Na ziemi nie ma pustych miejsc.

2010-01-13T17:11:06+01:00
Prawdziwych przyjaciół znajdujemy w biedzie.
Mieć wielu przyjaciół to nie mieć żadnego - Sofokles