Napisz list do ordynatora szpitala w którym wytłumaczysz mu, że nie powinien dokonywać eutanazji.

<proszę o pilne rozwiązanie, ponieważ mam to na jutro>
<pierwszy kto napisze mi na to pytanie odpowiedź otrzyma ode mnie najlepszą ocenę, ale jeżeli bedzie miało to sens>


Z góry dziękuje. ;) :0

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • peas
  • Rozwiązujący
2010-01-13T17:23:27+01:00
Drogi Ordynatorze Szpitala!

Piszę ten list, gdyż chcę prosić, by nie dokonywał Pan eutanazji. Jest to zabieg, który odbiera szansę wyzdrowienia i przeżycia. Gdy tego dokonamy, pacjent nie ma już jakichkolwiek szans na przeżycie, a przecież wierzymy w Boga i wiemy, że cuda są możliwe. Tak więc pragnę napisać, że pomimo stanu, w jakim jest pacjent na chwilę obecną, nie znaczy to, że nie wyzdrowieje. Nie odbierajmy ludziom życia, eutanazja to morderstwo! Zapewniam, że wielu ludzi, na których dokonało się tego zabiegu, miało w przeznaczeniu, w karcie swego życia, jeszcze wiele lat. A więc nie pozbawiajmy ludzi tej szansy.
Mam nadzieję, że mój list sprawi, że Pan zmieni pogląd na eutanazję i zaprzestanie tego zabiegu w tym szpitalu, a może i również wpłynie na innych lekarzy.
Z poważaniem, (imię i nazwisko)
4 4 4
2010-01-13T20:52:32+01:00
Drogi Ordynatorze !
Piszę ten z list z myślą, iż pan mnie zrozumie .
Eutanazja to odbieranie człowiekowi życia .
Każdy człowiek powinien umrzeć śmiercią naturalną , a nie za pośrednictwem lekarzy . Śmierć sama wybiera dzień i porę kiedy zabierze nas z Ziemi . My powinniśmy jedynie czekać .
2 2 2