Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-13T17:12:59+01:00
Gdy jestem smutna siedzę przy oknie zamknięta w sobie. Patrzę na szczęscie innych ludzi i myślę dlaczego coś złego mi się przydarzyło. Zadaję sobie pytania dlaczego jestem taka a nie inna. Dla mnie ukojeniem jest cisza w domu, przy której mogę sie uspokoić i pomyśleć nad tym co zrobiłam.
3 4 3
2010-01-13T17:15:06+01:00
Gdy jest mi smutno nie pokazuję tego. Staram się być zawsze wesołą dziewczyną, by każdy widział, że cieszę się tym kim jestem, tym co mam, tym co osiągam w życiu, miłością a jednocześnie rodziną. Staram się naprawiać swoje błędy i stawać się lepszą poprzez rozmowę z bliskimi, przyjaciółmi i dobrym humorem.
Ps. Zawsze z łóżka staram się wstawać prawą nogą :P !
5 3 5
2010-01-13T17:15:39+01:00
Gdy jetem smutna wyżalam się komuś. Wtedy jest mi lżej.
Widać to po mnie bo wtedy się wyłączam i nie jestem taka jak zawsze.
Gdy mi jest bardzo smutno to mam ochote sie wypłakać i zwykle tak robie gdy jestem sama.
1 1 1