Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T17:14:13+01:00
Mały książe bardzo kochał swoją róż chociaz były czasem troche kapryśna a tok ogólnie to ksiaze był niski ale waleczny...
2010-01-13T17:26:05+01:00
Dam ci plan;)
1.Prolog-wspomnienia pilota z dzieciństwa.
2.Awaryjne lądowanie na Saharze.
3.Spotkanie z Małym Księciem.
4.Opowieści chłopca o jego planecie, wrażeniach z podróży międzygwiezdnych oraz o pobycie na Ziemi.
5.Wspólna wędrówka w poszukiwaniu wody.
6.Dotarcie do studni.
7.Naprawa silnika.
8.Rozstanie Małego Księcia z pilotem.
9.Epilog-tęsknota za przyjacielem, przebywającym z nowu na odległej planecie.

myślę że pomogłam;)