Odpowiedzi

2009-09-26T22:06:50+02:00
1m³ = 1000 dm³
200m³ = 200000 dm³

1m² = 100dm²
80m² = 8000dm²

1mm² = 0,01cm²
150mm² = 1,5cm²

45m³ = 45000 dm³

1cm³ = 0,001 dm³
650cm³ = 0,65 dm³

  • Użytkownik Zadane
2009-09-26T22:08:11+02:00
1m³ = 1000 dm³
200m³ = 200000 dm³

1m² = 100dm²
80m² = 8000dm²

1mm² = 0,01cm²
150mm² = 1,5cm²

45m³ = 45000 dm³

1cm³ = 0,001 dm³
650cm³ = 0,65 dm³
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-26T22:09:39+02:00
200m³ =200*10³ dm³ =200 000 dm³
80m²=80 *100² dm²=800 000dm²
150mm²=150 *(1/10)² cm²=150 *(1/100) cm²=1,5cm²
45m³=45 *10³ dm³=45 000 dm³
650cm³=650*(1/10)³ dm³=650*(1/1000) dm³=0,65dm³