Odpowiedzi

2010-01-13T17:22:44+01:00
(Akapit)Wróbelek mógłby zostać przyjacielem człowieka. Można by go było karmić, a on odwdzięczałby sie przyjaźnią. Na pewno taki wróbelek mógłby dać się oswoić i zostać przyjacielem człowieka.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T17:23:25+01:00
Tak wróbelek i inne zwierzęta mogą zostać twoimi przyjaciółmi.
musiała byś się tylko z nimi zacząć porozumiewać i oswoić . W przeciwnym razie nie masz na cop liczyć.
2010-01-13T17:46:49+01:00
To zależy od ludzikch poglądów ;) niektórym się wydaje, że zwierzęta nie mogą byc przyjaciółmi ludzi... ja mam o tym troch inne zdanie ;0;0
Moje zdanie jest takie: owszem, wróbelek mógłyby zostac ludzkim przyjacielem.!!
Wróbelek to też istota, ona żyje, oddycha (oczywiście nie myśli ;)) ale mimo wszystko jeśli przywiąże się do człowieka, to nie chce go opuszczac ;p;p
Mogą się przyjażnic bez względu na to czy,że są z innych światów ;D;d;D;d