Odpowiedzi

2010-01-13T17:40:27+01:00
1.Nigdy nie będę źle mówić o moim języku.
2.Postaram się nie używać wulgaryzmów.
3.Obiecuję że będę zawsze i wszędzie mówić dobrze o moim języku.
4.Będę się starała szukać nowych,ciekawych słówek.


więcej nie wymyśle!

Najlepsza Odpowiedź!
  • ellu
  • Rozwiązujący
2010-01-13T18:13:13+01:00
1.Postanawiam, że nie będę używała wulgaryzmów podczas rozmowy. Jest to bardzo niemiłe dla osób słuchających i także obniża to moją kulturę osobistą.
2.Będę się starała być miła i uprzejma dla wszystkich. Każdy na pewno będzie miał o mnie dobre zdanie, jeśli będę przestrzegała tego postanowienia.
3.Nigdy nie będę używała przemocy wobec ludzi. Boli to innych, ale także jeśli będę kogoś biła to mogę potem mieć tą osobę na sumieniu. Szczególnie wtedy jeśli doznała ona jakiś urazów. Mam nadzieje że uda mi się przestrzec tych wszystkich postanowień!