Wytlumacz zdania na j. polski
1 Wie heiBen die bekanntesten IndianerstAmme?
2 Warum folgten die Indianer den Buffelherden?
3 Auf welche Weise haben die Indianer die Bison getOtet ?
4 Was machten die Indianier mit dem Fleisch?
5 Wer hat fast alle bUffel abgeschossen?
6 Wo kann man noch Buffel finden?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T17:28:15+01:00
1.Jak pogan, najbardziej znanych Indian plemienia?
2.Dlaczego Indianie po Buffelherden?
3.W jaki sposób Indianie getOtet żubr?
4.Co indiani z mięsa?
5.Buffel który strzał niemal wszystkie z nich?
6.Gdzie można jeszcze znaleźć Buffel?

PLIS O NAJLEPSZE ;D
2010-01-13T17:29:44+01:00
1 Jak nazywają się najbardziej znane plemiona indian?
2 Dlaczego stada bawołów były obserwowane przez indian?
3 w jaki sposób Indianie getOtet Bison
4 Co indianie robią z mięsem?
5 Kto zastrzelił prawie wszystkie bawoły?
6Gdzie można jeszcze znaleźć bawoły?