Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T17:34:36+01:00
9 maja 2007 w jej rodzinnym domu w Częstochowie przy ul. Jasnogórskiej 23 otwarto Dom Poezji - Muzeum Haliny Poświatowskiej (część Muzeum Częstochowskiego), gdzie zgromadzono m.in. rodzinne pamiątki. Także w Częstochowie, w Szkole Podstawowej nr 8, istnieje izba pamięci poetki z jej pomnikiem wykonanym w naturalnych rozmiarach z żywicy przez częstochowskiego rzeźbiarza Szymona Wypycha.
1 5 1
2010-01-13T17:37:33+01:00
Częstochowa była rodzinnym miastem Poświatowskiej. Obecnie znajduje się tam jej pomnik (ławeczka). Znajduje się tam także jej muzeum.
1 5 1