Odpowiedzi

2010-01-13T17:31:10+01:00
Mogę przyczynić się poprzez zbieranie makulatury , przez prowadzenie akcji w szkołach o dbaniu o nasza przyrodę .
Chronić zagrożone wyginięciem gatunki drzew .
Oszczędzać wodę i nakłaniać do tego innych . ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T17:34:59+01:00
Po pierwsze jest duzo akcji sadzenia nowych drzew , po drugie w szkole mozna zrobic alcję zbiórki niepotrzebnej makulatury i oddac ją na złom a pieniądze przeznaczyc na cele szkoły , po trzecie segregowąc odpady makulatury do osobnego pojemnika , po czwarte przyłaczyć sie do jakiejś grupy czy to wolantariatu czy green peacu i organizowac wszelakie akcję, po piate zrobic w szkole dzień drzewa i uswiadamiać młodych ludzi jak sa one nam potrzebne .:)
1 5 1