1.Na Księzycu na sześć bułek działa taka sama siła ciężkości, jak na jedną bułkę na Ziemi.Czy wobec tego astronauta na Księżycu musi zjeść 6 bułek aby byc tak najedzonym, jak na Ziemi po jednej bułce ?

2.Kuba i Janek ciągną za dwa końce liny przerzuconej przez bloczek.Wygrywa ten,kto podniesie przeciwnika. Kuba jest cięższy, ale Janek - silniejszy.Kto ma większą szansę na wygraną ?

Rozwiążcie mi to szybko !!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T17:32:20+01:00
1.
Nie, bo wartość odżywcza bułek się nie zmieni.

2.
To zależy czy Janek będzie tak silny, aby podnieść Kubę.
Mają prawie takie same szanse.
13 4 13
2010-01-13T17:34:38+01:00
1.Nie,bo jego organizm funkcjonuje tak jak na Ziemi.
2.Większe szanse na wygraną ma Janek-jest silniejszy(tak myślę)
4 4 4