A.Każdy trójkąt ma conajmniej dwa kąty ostre
b.Każdy trójkąt równoramienny jest ostrokątny
c.Kwadrat to taki czworąkąt, który ma wszystkie kąty proste
d.Każdy równoległbobok jest trapezem
e.Deltoid, który ma równe przekątne jest kwadratem
f.Romb to czworokąt, który ma prostopadłe przekątne
g.Każdy kwadrat jest równoległobokiem
h.Prostokąt, w którym przekątne są prostopadłe jest rombem !:)




Trzeba wskazać zdania fałszywe i prawdziwe
napisac
a).......

Z góry dzięki :):)
Prosze o szybka odpowiedz



2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T17:47:38+01:00
A.prawda,
b.fałsz,
c.fałsz(Kwadrat to taki czworąkąt, który ma wszystkie kąty proste i boki równej długości),
d.prawda(Trapez ma co najmiej jedną parę boków równoległych),
e.fałsz,
f.prawda,
g.prawda,
h.prawda(Jest kwadratem).
3 4 3
2010-01-13T17:47:57+01:00
A)prawda
b)prawda
c)prawda
d)prawda
e)prawda
f)prawda
g)prawda
h)prawda
1 1 1