Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T17:38:11+01:00
X-%miesięczny
x=(9000*0.11)/12
x=82,5
4x=330
otrzyma 330zl odsetek
2010-01-13T17:40:33+01:00
11%z 9000=990zł
1 rok =12 miesięcy
4 miesiące=1/3 roku
990razy 1/3=330zł tyle odsetek otrzyma
2010-01-13T19:40:37+01:00
X-%miesięczny
x=(9000*0.11)/12
x=82,5
4x=330
otrzyma 330zl odsetek
polecam dla tego i trudniejszych zadań wzór na procent składany
http://pl.wikipedia.org/wiki/Procent_sk%C5%82adany