Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-13T17:35:36+01:00
Mój dom jest jak schron, w którym zawsze czuję spokój i bezpieczeństwo.

Moja ojczyzna jest jak skarb, którego należy bronić za wszelką cenę.
8 4 8
2010-01-13T17:36:09+01:00
Mój dom jest jak ojczyste serce.
Moja ojczyzna jest jak Serce zieleni.

To ja wymyśliłam. Mam nadzieję że dobrze...
8 3 8
2010-01-13T17:37:32+01:00
Mój dom jest jaki mały
Moja ojczyzna jest jaka duża
10 2 10