PROSZĘ O ODPOWIEDZI NA TE PYTANIA BO MUSZĘ MIEĆ NA JUTRO!!!
1.CO wiesz o Ziemi Ojców??
2Jaką rolę odegrała Ziemia Ojców w historii zbawienia???
3Jakie są zagrożenia wolności?
4co pomaga człowiekowi wzrastać w prawdziwej wolności?
5.Kto według Jana Pawła 2 jest oparciem dla wszystkich wartości?
6W kim wszystkie wartości mają swoje spełnienie?
7Co to znaczy być prorokiem??
8NA czym polega prawdziwe nawrócenie?
9Dlaczego należ przystępować do sakramentu pojednania?
10.Do czego jesteśmy wezwani jako chrześcijanie?
PROSZĘ O POMOC!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T16:13:36+01:00
A skoro mowa o "ziemi ojców"... Pisałem już o tym ( link ), więc nie będę się powtarzał, wspomnę tylko, że powrót do niej nie ma nic wspólnego z jakimolwiek "obcowaniem ze zmarłymi", czy bedącymi teraz w modzie "ustawieniami rodzinnymi". Oj, chyba trzeba będzie coś na ten temat napisać, by przypomnieć niektórym fanom "ustawień" i fascynatom neopogańskich "zabaw" czym jest, zdawałoby się zapomniana już, nekromancja... To znów zbiega się z pytaniem, które ktoś mi niedawno zadał: co dzieje się z ludźmi po śmierci. No cóż, temat to trudny i drażliwy, zwłaszcza jeśli chodzi o rolę, jaką w tym odgrywają nasze milusie egregorki o arymaniczno-lucyfernej naturze... 2 Po latach przygotowań stajemy już na progu Wielkiego Jubileuszu. W ciągu tych lat wiele uczyniono w całym Kościele, aby mógł nastąpić ten czas łaski. Teraz jednak nadeszła chwila, gdy trzeba jak gdyby poczynić ostatnie przygotowania przed wyruszeniem w drogę. W swej istocie bowiem Wielki Jubileusz nie jest zbiorem zadań, które należy wykonać, ale ma być wielkim przeżyciem wewnętrznym. Przedsięwzięcia zewnętrzne mają sens tylko w takiej mierze, w jakiej są wyrazem głębszego zaangażowania, które dotyka ludzkich serc. Na ten właśnie wymiar wewnętrzny pragnąłem zwrócić uwagę wszystkich zarówno w Liście apostolskim Tertio millennio adveniente, jak i w Bulli ogłaszającej Wielki Jubileusz Incarnationis mysterium. Obydwa te dokumenty spotkały się z bardzo przychylnym i szerokim przyjęciem. Biskupi zaczerpnęli z nich ważne wskazania, a proponowane tematy kolejnych lat przygotowań stały się przedmiotem rozległej refleksji. Za to wszystko pragnę wyrazić wdzięczność Bogu i szczere uznanie zarówno pasterzom, jak i całemu Ludowi Bożemu.
3 1: grzech, nienawiść, dążenie do bogactw
2: modlitwa, miłość, spowiedź
2010-01-14T20:35:41+01:00
1.BYŁA ONA PIEKNA , STWORZONA NA POTRZEBY LUDZI
2.
3.
4.
5.MLODZIERZ BO JEST PRYSZLASCIA LUDZKOSCI
6.PRZPOWIADAC CO MOZE SIE ZDARZYC
7.
8.
1 1 1