Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T18:07:09+01:00
Niewiem czy to jest to bo nieznam tego utworu ale jak cos to dodam załącznik
c,f,a,d2,a,c2,h,c,e,g,d2,c2,a,c2,
d2,c2,d2,c2,e2,d2,c,e,g,d2,c2,a.
2010-01-13T20:04:58+01:00
C F A D² A C² B(H z bemolem) C E G D² C² A
C² D² C² D² C² E² D² C E G D² C² A

DO FA LA RE² LA DO² SI z bemolem DO MI SOL RE² DO² LA
DO² RE² DO² RE² DO² MI² RE² DO MI SOL RE² DO² LA
2010-01-13T20:07:49+01:00
A DOLNE D FIS H FIS A G A DOLNE C E H A FIS REF. A H A H A C H E FIS G H A FIS