Kupiłaś przez internet towar, z którego nie jesteś zadowolona. Napisz list do firmy, która Ci go sprzedała.
- Poinformuj, co i kiedy kupiłaś.
- Poskarż się na długi czas oczekiwania i brak reakcji na e-mail.
- Podaj dwie cechy wady kupionego towaru.
- Powiedz, jakiego rozwiązania oczekujesz i wyraź nadzieję na szybką reakcję.
Min. 120 słów

1

Odpowiedzi

2010-01-15T18:16:29+01:00
I greet states. Yesterday I have bought tv set of mark in your firm LG. Not enough that I must wait it not answer on my e-mail nobody long. Tv set is not completely proficient as ten minutes are included but blue square is showed on screen. I expect expression of money from your firm either message of new tv set. I look forward to hearing with respecting Ola Kowalska(tu wpisz swoje imię i nazwisko)

A tak to brzmi po polsku
Witam Państwa. Wczoraj zakupiłam w waszej firmie telewizor marki LG. Nie dość że musiałam długo czekać to nikt nie odpowiadał na mój E-Mail. Telewizor nie jest w pełni sprawny ponieważ włącza się dziesięć minut a na ekranie pokazuje się niebieski kwadracik. Oczekuję od waszej firmy zwrot pieniędzy albo przesłanie nowego telewizora. Czekam na odpowiedź z poważaniem Ola Kowalska.