Wokół stadionu o długości 400m. wystartowało dwóch biegaczy. Jeden biegł z prędkością 6m/s a drugi 8m/s. Oblicz po jakim czasie nastąpi zdublowanie jednego biegacza?
Bardzo proszę o szybką odpowiedź, bo muszę to mieć na jutro.
Z góry dziękuję!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T17:49:50+01:00
A2=0,02m/s²
a1=0,015m/s²
po 20 sek.
2010-01-13T17:51:35+01:00
Dane:
s=400m
v1=6m/s
v2=8m/s

Szukane:
t1=?
t2=?

Rozwiązanie:
t=s/v
t1= 400m: 6m/s = 66,7 s
t2=400m : 8m/s = 50s

66,7 -50 = 16.7 s
3 2 3