Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T17:52:49+01:00
Łańcuch jest symbolem krzywd jakie wyrządziło się za życia oraz cierpienia jakie zadawano się innym ludziom.U współczesnych duchów łańcuch składałby się pewnie z czasu,którego ludzie za mało poświęcają rodzinie,przyjaciołom oraz miłości,której coraz częsciej brakuuje wsród ludzi współczesności.
30 4 30
2010-01-13T17:53:18+01:00
Może byc symbplem grzechów które popełnił, win nad nim ciążących, sparw których nie dokończył na ziemi.
Mógły się skaladac z: braku miłości do rodziny, zaniedbywania rodziny, braku wiary w Boga, zabiciu kogoś, kłótni, kradzieży, bijatyk, kłamstw, wysmiewisk z innych
17 3 17