Odpowiedzi

2010-01-13T17:54:08+01:00
Występujące na Ziemi pływy morskie wywoływane są przez siły pływowe głównie grawitacji Księżyca,


  • Użytkownik Zadane
2010-01-13T17:54:53+01:00
* wierna miłość
* niezgody
* wielkie zdarzenia
* niewierność
* złe nowiny


Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T17:58:42+01:00
-przy pomocy jego położenia wyznacza się poziom wody w oceanie
-Nów to czas niewidocznego Księżyca, który znajduje się między Słońcem i Ziemią. Z reguły nie dostrzegamy sierpu Srebrnego globu przez trzy dni. Wtedy lepiej wstrzymać się od siewów, sadzenia. Całkowicie niekorzystny jest siew dokładnie w dniu nowiu. Wobec tego ma on tez znaczenie w rolnictwie