Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T18:02:03+01:00
Pan Bóg daje człowiekowi przykazania ponieważ są to wskazówki ktorymi człowiek powinien sie kierowac w życiu. Jeżeli bedzie kierował się przykazaniami bozymi w życiu to będzie dobrym człowiekiem, prawdziwym chrześcijaninem. Każdy człowiek powinien korzystać z przykazań bozch ponieważ są one nam dane aby na świecie był pokój i wszyscy się szanowali.
1 5 1
2010-01-13T18:04:12+01:00
Pan Bóg troszczy się o człowieka dając mu przykazania, i w ten sposób wskazuje mu droge do lepszego życia i nieba gdzie człowiek zostaje zdawiony.
1 5 1